Woning onbewoonbaar na dakbrand in Hoboken

Gisteren brak iets voor 10.30 uur brand uit in een pand aan de Jules Pauwelsstraat. Er was veel rook merkbaar van onder het dak. De bewoners van het pand konden zichzelf in veiligheid brengen. Maar ook de buren werden door de politie gevraagd om hun woning voor de veiligheid te verlaten. De twee bewoners van het pand ademden mogelijk te veel rook in, en zijn voor verzorging overgebracht naar het ziekenhuis. Na een medische controle mochten zij het ziekenhuis verlaten. De woning is onbewoonbaar waardoor de twee bewoners opgevangen moesten worden bij familie. Wellicht is het vuur accidenteel ontstaan.

 

Door Alf van Beem – Eigen werk, CC0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=44288824