Kort brandje zorgt voor veel geurhinder in een woning in Reet

In de Pieter Breughellaan in Reet is er gisterenavond even brand uitgebroken in de slaapkamer van een woning. Een elecktrisch verwarmingstoestel was er op een matras gevallen en die was in brand gevlogen. De aanwezige bewoners konden deze korte brand gelukkig grotendeels zelf doven maar verwittigde toch de brandweer die een controle hielden in de woning en de bewoners de raad gaven om de nacht elders door te brengen door de brandgeur die nog in hun huis aanwezig was. Tijdens de controle van de brandweer werd ook het huis goed verlucht zodat alle eventuele giftige dampen verdwenen waren.